Merhabalar. Devlet hastanesinde doktor 37de gel çatı muayenesi yapalım dedi bende özeldeki doktoruma danıştım. O ise böyle bir şeyi çok önermediğini can sıkıcı bir durum olduğunu söyledi, gerekirse doğumda zaten bakarlar dedi. Bende şimdi iki arada kaldım ve korkuyorumda açıkçası sizce ne yapmalıyım çatı muayenesi yaptırmayan var mı aranızda?