1_minik ilk bebeğimde aynısını yaptım ben biberon kullandım erkenden bu beni reddedip biberonu seçmesiyle ben sadece sağmayla ve ağrı çekmeyle geçirdim kaç ay ve sonrasında sütüm kesildi.. İkinci bebeğimde sağma çok az yaptım , iştahlı bi bebekti emzirme zamanında benden önce hazır oluyordu😂 sağdığım zaman da şırınga veya çay kaşığıyla vermiştim 15 ay emdi sonra ben kendim kestim.. Bunda nasıl olur bilmem ama biberon kullanmam yine.. Tabiki her bebek farklı, her bebeğin sorununa çözüm de farklı.. Ama biberonda meme reddi yaşadım ben bu yüzden detaylı anlattım ,uzun oldu kusura bakma ne olur.. Ben çok acı çekmiştim emziremeyip sadece sağmakla o yüzden tutamadım kendimi 🙈😶