Morvy haftamız gnümüze kadar aynıydı cnm Pazartesi salı bel kasıklara bıçak splanma hissi vardı çarşamba planlı sezaryen vardı . salı akşamı sancım ve kasılmalar çoğaldı 23.00 da hastaneye geldim Sancı kesilmeyince 00:53 te sezeryan oldum 38+6 da doğmuş oldu☺️