2prensesmom_ 37+0 haftalığım bayanlar Sırtımdan belime ve kasıklarıma inen ağrı var ishal oldum üstüne birde duş aldım kasıklarımda ağrı gelip gidiyor acaba doğum belirtisi olabilir mi ki
Morvy 2prensesmom_ 39. Haftamdayım benimde şuan kasığım ağrımaya başladı aynı postu bende açtım şimdi🥺
2prensesmom_ Daphnesmom şuan surekli var gibi sadece 30 sn 1 dk sakinliyor ama çokta öyle bir ağrı değil adet ağrısı gibi yani
Rumeysare Doğum başlıyor olabilir çok sıklaştıysa doktoruna danış bence doğum sancısı dinlenince geçmez 2-3 dakikada bir vurur ishal kusma mide bulantısı bunlar başlangıç belirtileri rabbim bir avazda kurtarsın inşallah