GlcanTugayGyen 38+0’ız. Çatı muayenesi geçen haftaydı. Normal doğuma uygunsun dedi ama herhangi bir lekelenmem vs olmadı. Aynı ağrılar bende de mevcut. Doktor artık bekleyeceğiz bebeği dedi. Perşembe tekrar randevum var bakalım, belki doğururum randevuya kadar diyorum her hafta 😂