Kızlar dün gece 2 buçukta birden kasifimq bir qgri girdi ve alttan sıvı geldi az birsey genelde akıntım olduğu icin öyle sandım ve tuvalete gittim iç çamaşırım su gibi olmuş ve hafifçe kqnanam vardi ilk sadece kanamam geldi sandım endiselenmicek rahat rahat hareket eder öyle giderim hastaneye diye dusunurken sanki çiş yapıyormuş gibi birden suyum gelmeyene başladı bir yandan stres yapıp eşime soyledim ve apar topar hastaneye gittik tabi suyum gelmeye basladifgi ve azalmaya başladığı için nst de hafif aralıklarla sancıları çıkmaya başlamış 1 parmaklık da açığım vardi bi 2 saat boyle geçirdikten sonra suni sanci verdi bebek susuz kalacak diye artı etkisi olsun diye hafiften oglen 3 e kadar ne yaşadığımı bi ben bir Allah bilir normal doğumu çok isteyen ben önüme çıkan herkese yalvarıyor dayanıyorum kurtarın bayıltin ne yapacaksanız yapım diye öyle böyle diye diye aglayq sizlaya çok şükür kızıma kavuştum evet çok canim yandı ama sonucu için değerdi 💜🥰