Merhaba ben de 6 hafta 4 günlük hamileyim 😊 gebeliğimi ilk öğrendiğimde 5. Haftadaydım alttan bakmadı ultrasonda senin de dediğin gibi kese gözüktü başta boş gözüküyordu sonra doktor baya bi zorladı nokta kadarcık bir şey gözüktü aşırı minik, iki gün önce tekrar gittim yine alttan bakmadı ultrasonda artık net bir şekilde gözüküyordu, yani 6. Haftandaysan büyük ihtimalle ultrasonda gözükür, kalp atışlarını duyamadık ona da haftaya kesin duyulur dedi 😊 alttan muayeneyi ben de çok araştırdım, hiç bir riski yokmuş tıbben, gebeler genelde ilk haftalarda ultrasonda gözükmeyince alttan muayene oluyorlar, düşükler de ilk zamanlar olduğu için zaten düşecek olan bebeği alttan muayeneye yoruyorlarmış ,çok doktordan aynı şeyi dinledim ultrasonda gözükmese bile bence içinin rahat etmesi için yaptırabilirsin 😊