Dilossunuzzz kanımda enfeksiyon var benim de aynı değerlerim ne kadar antibiyotik kullandiysam maalesef düşmedi ayrıca bu değerleri doktorlar pek takmıyor enfeksiyon hastalıkları bölümüne hep gidiyorum kadın doğum.alanimiz değil Dior ama bnm crp değerim yukselyo du sık idrara çıkmanın sebebi de bebek baskı ettiği için cnm.aynisu bn 32+6 oldum bugun ki idrar yanmam çok şiddetlydi idrarda değil mesene de ultrason da enfeksiyon çıktı amaa aşırı yanma problemi yssyrdm