Liyaa Mrb hanımlar. Çevremdeki bazı kişiler Yağız Kayra ismi icin çok yaramaz oluor her iki isimdeki çocuklarda diyor😒😒😒sizce de öyle mi? Var mı çevrenizde bu isimde çocuklar???
Yaagmurr Liyaa Ben gerçekten isimlerin karakterleri etkilediğini düşünüyorum ya 🤦🏻♀️😂 Mesela kardeşimin adı rüzgar ve cidden estiriyor yani öyle zor bi çocuk ki yağız diye de komşumun oğlu var ağzı var dili yok çok masum çekingen naif bi çocuk yani
Zeyyyn Liyaa 🤣benim tanıdığım yağız da yaramaz durdurak bilmeyen bir çoçuktu ama 7 8 yaşında normalleşti 2 isim koyuyorlar bide sadece diğeri değil 2 isim birden etkiliyor bence
Elif0712 Liyaa valla bizde yagiz koyduk adini yemege gittik tesadüf yagiz diye bir cocuk vardi baya ele avuca sağmıyordu bi tanidiginda torunu yagizmis sohbet ederken ortaya cikti oda yaramazmis
minikask35 Liyaa aaa bende Yağız Kayra koyacaktım bence çok güzel bı isim ama biz Mehmet yağıza karar verdik malum dede ismi 😊
Liyaa minikask35 💙Yağız Kayra ile toprak Kayra arasında hala gitgeL yasiyrz😂eşim toprak ismini çok istior ama çevrenin iğreti tepkisi yüzünden eminnolamiorz
Gmzkc Liyaa kayra halamın oğlu o kadar akıllı ve sakin bir çocuk ki anlatamam bence yetiştirme tarzıyla alakalı ama yine de cidden Yusuf ayaz isimleri hep yaramaz olanlara denk geldim 😅
inci2003 Aysegul354 benim oğlum 11 yaşında ismi Ayaz . Dünyanın en uslu ağır başlı çocuğu diyebilirim.
Haticecakirr Liyaa ben isimlerin insanlar üzerinde ki etkisine gerçekten çok inanırım komşumuzun bir çocuğu vardı Adı Yağız inanılmaz hareketli yerinde durmayan bir çocuktu 🤷♀️ Orayı burayı dağıtırdı fakat laftan anlardı yani kızınca falan dururdu
Kubbbraa Buraklar aşırı aşırı yaramaz yemek yerken sofrada oturup oturup kalkıyo inanılmaz hareketli oğlum 🙈
Hasrt02 Liyaa Yeğenim var ismi Mahmut yağız .çok sakin fitratli bir çocuk🥰ablamın oğlu var Kayra oda aşırı yaramaz degl normal bir cocuk