Begum-mira ne guzel en azindan guzel bir sehirde yasiyorsunuz. Bizim gibi şırnakta yasasaydiniz 😔 disari ciksak gezecek tek yer yok. Carsi yok pazarimiz dahi yok. Hamilelik boyunca evde tikali kalmak berbat bise. Kiii cikcak yerimiz yok ki zaten. Doktor bile yok. Desem ki bari doktora giderken degisiklik olur diye 😂nerdeeee