ikra123 Gamzebrk alt kısımda dk bilgileri var cnm eğer düzenli olsa 3 dk da bir yada 5 dk bir çıkar seninki bazen 2 dk bir bazen dk sına bazen 4 dk karışık cikmis
Fatmanurr42 ikra123 Hadii inşallah yaa gelsin oğlum kendiliğinden. Hepimiz tek avazde doğuralım inşallah
Fatmanurr42 Kubra_baydar İnşallah canım doktorum dedi yavaş yavaş sancıların gözükmeye başlamış diye devamı yükselerek gelir umarım 🤲 Açılma hala 1 cm bebiş hala çatının üzerinde kafası
Kubra_baydar Fatmanurr42 benim 39haftslik ama ne açılma ne bişey bekliyorum öylece daha 42ye kadar da beklerim gibime geliyor 😂😂
Fatmanurr42 Birde benim şuan kasıklarım ağrıyor adet ağrısı gibi ama düne göre sanki daha fazla sancı yükseliyor mudur ki