Pazartesi günü yaptırdım. 23. Haftaya kadar yaptırılmalı diye biliyorum ben 21+6′da gittim. Öncesinde çikolata yemem söylendi. Yarım saate yakın sürüyor diye biliyorum ama benim o kadar sürmedi. Organlarını falan gösterdi. Yüzünü hiç göstermedi deyince yüzünü göstermek için uğraştı ve fotoğrafları bana mail attı. Sonucu o an söylüyorlar zaten ☺️