yldrmbusraa Yarın büyük gün… 40+2′deyim suni sancıyla normal doğum deneyecek doktorum çok heyecanlıyım aynı zamanda korkuyorum, yazımı görüp okuyan herkesten dualarını bekliyorum😒 Allah’ın izniyle sonunda miniğime kavuşuyorum 🙏🏻❤️
Yaagmurr yldrmbusraa Size bir tavsiye vermek istiyorum sancı takıldığı andan itibaren eğer hastanede varsa pilates topu rica edin bol bol hareket edin duş alma imkanınız varsa ılık bir duş alın hem açılma hızlı ilerler hemde aşırı rahatlatır
minikprensimmm123 yldrmbusraa Rabbım bir avazda kurtarır inşallah canım rica etsem ismim Merve bana da dua eder misin 🤲🏻🤗
yldrmbusraa minikprensimmm123 tabi ki ederim, Allah hamile olup doğum yapacak bütün kadınlara kolay sağlıklı bir doğum nasip etsin 🙏🏻
Bsrakya Bizde 40 haftayız bizimde en son olacağımız o insallah çok güzel geçer saatler boyunca sanci çekmezsin doğum hikayeni dinlemek isterim 😊 çünkü suni insanı biraz ürkütüyor
yldrmbusraa Bsrakya evet beni de ürkütüyor biraz ama pozitif düşünmeye çalışıyorum hep ve son anı aklıma getirmeye çalışıyorum sizde öyle düşünün Allah size de kolay ve sağlıklı bir doğum nasip etsin ❤️🙏🏻
Nur2308 yldrmbusraa Rabbim bir avazda kurtarsın işallah sag saglim 🤲 Bizimde dogum yakın bizede dua eder msin canım🤲🤲
yldrmbusraa Nur2308 tabi ki ederim, çok çok teşekkürler kolay ve sağlıklı bir doğum olur umarımız hepimiz için 😘🙏🏻
Rmys09 Doğum hikayenizi mutlaka bekliyorum doğum hikayelerini okumak özellikle pozitif olanları insana moral veriyor, negatif olursa da önerilerinizi bekleriz. Bir avazda doğurun inşallah :)
yldrmbusraa Rmys09 çok çok teşekkür ederim amin, umarım pozitif bir doğum hikayesi yazarım bende buraya ❤️🙏🏻