tugbao Kızlar idrar tahlili verdim sağlık ocağında. Lökasit esteraz pozitif diyor, lökosit de 5 iken en yüksek değer, 9 çıkmış. Doktoruma attım ama dönüş yapmadı. Bilen eden başına gelen var mı? Nedir bu?
Hamisse Benm tahlil sonucunda bol sayıda lokosit diyordu idrar enfeksyonum varmş antibiyotk kullanıyorm