Mihriban_27 Aysgl1 aynı durum bende de vardı baya stresliydim doktorumda bi bilgi vermiyordu bende hastaneye gittim baya güzel açıkladılar sağılsınlar herşey yolunda dediler suyum gelmezse ptesi salı suni sancıyla doğum yaptıracaklar inşallah
Aysgl1 Ysmmmnn kontrol iyi çoçukta hareketli oldukça işte iyice büyüdüğü için kordon dolanması nfilan olmaz inşallah ondan korkuyorum
Mihriban_27 Aysgl1 olma lütfen pozitif düşün ki iyi olsun olur mu Allah’ın izniyle hiç bişey olmayacak evlatlarımıza 🙏❤️
Eylem_kaya07 40+4 olduk bizde bekliyoruz hâlâ 🤦 Pazar gününe kadar dogmazsa pazar günü yatış verilip suni sancı ile doğum başlatılacak denildi
Aysgl1 Eylem_kaya07 allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin sancın oluyor mu hiç birde hareketleri nasıl
Eylem_kaya07 Aysgl1 sancım oluyor ama nstde çıkmıyor. Bebek hareketleri iyi sadece eskisi kadar çok hareketli değil.
Aysgl1 Eylem_kaya07 benimde bazen kaşıklarımda hafif agrı oluyor ama ntsde hiç çıkmıyor benimki akşamüstü çok hareketleniyor