Tuba_2013 duphalac kullanabilirsin 1 seferlik gaz birikirse daha zor oluyor, kabız olan bebeklerede veriyorlar.. Hamile degildim ama gaz yüzünden bende çok sıkıntı çektim hastanelik oldum 2 kere hemde kina gecemde kitlendim yarım saat kolumu bile oynatamadim.. çözüm bulman lazım doktorada gitmelisin