Merhaba anneler size bir sorum olacak. 31 haftalık gebeyim,bebeğimin kafa büyüklüğü ultrasonda 35 haftayı gösterdi (hidrosefali gibi bir durum söz konusu değil) sanırım bana çekmiş benimde kafa yapım biraz büyük. Bu durumu yaşayan anneler var mı ? Varsa eğer normal doğum oldu mu ? Yoksa sezeryan mı denildi ? Cevaplayan herkese şimdiden teşekkür ederim 😘😘