hamisko baya da yoruyorsunuz aslınds kendinizi yakında gelir bence insallah 🙃
hamisko öyle gerçekten ama onların keyfi yerinde sanırım 🥲
hamisko 39+1 karın ağrısı dışında hiç bir belirti yok
hamisko pazartesi tekrar kontrolüm var sancım olmazsa hala sezeryan önerdi doktorum 😔