_sibel kuaföre gidiyorum ağdaya, hatta sabah gidicem canım ağdacım 5 dk da cırt, cırt, cırt 3 kere de bitiriyor 🙆🏻♀️
Kesinlikle ağda diyorum, jiletle alınınca sabahına çıkıyor hormonlardan dolayı sabaha diken diken oluyor yani çok yorucu ve göremiyoruz zaten kesersem diye korkuyorum. Tüy dökücü kremler önerilmiyor. Ağda neden riskli ?