egemommm Mucizebebis01 evet öyleymiş ben arayıp sordum almadığınız için öyle yazıyor dedi, eşim müsait olunca gidip çekecek inşallah
BbusraB Mucizebebis01 bende başvurmuştum 32. Haftada olan rapora ama nereden kontrol ediyoruz yardımcı olurmusunuz🙏
Yaagmurr egemommm Doğrudur canım benimde eşim başvuru yaptı ama sizin adınıza olduğu için sizin gidip almanız gerekiyor hatta teyzemin eşide gidip almak istediği zaman vermemişlerdi ona
egemommm Yaagmurr teşekkür ederim canım bilgin için, ben bugün çekmeyi unuttum yarın giderim inşallah, ne zamana kadar duruyor orda bilgin var mı
Yaagmurr egemommm Ben doğum yapalı 6 ay oldu anca vakit buldum gidip almaya geçem hafta almıştım canım
Yaagmurr egemommm Oh Allah bağışlasın nasıl bebişiniz başladı mı hareketlenmeye ben çok yorulmaya başladım yavaştan 😂
egemommm Yaagmurr Amin hepimizinkini inşallah, evet o büyüdükçe çok heyecanlanıyorum farklı şeyler yaptığını görünce çok mutlu oluyorum bugün pusete koyarken yatmak istemedi poposuyla kendini atmaya falan çalştı ,devamlı da dönme egzersizleri yaptırıyorum 😀
Yaagmurr BbusraB merhaba canım e devletten arama kısmına doğum yardımı yazarsanız çıkar ödeme aşamasında diyorsa yatmıştır ptt den alabilirsiniz rapor ücretini ve emzirme ödeneğini öğrenmek içinde yine 4a işgöremezlik diye yazarsanız onuda orda görebilirsiniz eğer banka hesabınız tanımlıysa direkt hesabınıza değilse yine ptt den alabilirsiniz🌸
BbusraB Yaagmurr teşekkür ederim canım ☺️ E devlete çalışamaz rapor için girdiğimde beyan yok diye yazıyor ama bi sorun yoktur dimi