Zezz b
Zezz Bence en güzeli spinal zaten uyuşuk olup hiç biçey hissetmiceksiniz ben hissetmedim tavana bakarak sadece bebegimi görecegim anı düşündüm 5 dk sürmedi onu gördüm herşeyi unuttum zaten sonra istedigin zaman seni uyutabiliyorlar ama genelde bebeginin agladıgı anı ilk anını göremiceksin narkozdan ayılman daha zor olcak bence heyecan yapmadan sadece bebegini düşünerek spinal tercih et :) Bol su nescafeyle baş agrında olmaz.