Kızlar selam 🙋🏻♀️ tatildeyiz eşimle akşam yemeği yerken bir kedi tırmaladı beni 22 haftalık hamileyim. Gerçi kedi kuduz gibi değildi ama elim kanadığı için Kuduz aşısı olacağım tedbiren. Hastaneye gidiyorum şimdi, Olan var mı aranızda? Kaç doz oldunuz? Herhangi bir yan etki oldu mu? Cevaplarsanız sevinirim.