Cigdemduruselim Arkadaslar 27+1 iz. Bugun kontrolde amniyon sivimin fazla olduğunu söyledi dr. Şeker yuklemesinde birsey çıkmadı nedeni ne olabilir acaba? Böyle olup rahat sorunsuz doğum uapan var mi
Dilekcnkn Cigdemduruselim 22 haftalıkken detaylıda söyledi doktor , şeker yaptık çıkmadı 25′de şu an 32 haftalığım doktorumda bir sorun olmayacağını söyledi sadece ağrım oluyor doktorum su fazlalığından olabilir dedi umarım başka bir durum olmaz
hatice3553 Cigdemduruselim bende de sıvı fazlalığı var midesi tam görüntülenemiyor bebeğimin yemek borusu gelişmemiş olarak doğabilir bir sonraki kontrolde mutlaka sorun sizde
rojda2121 Cigdemduruselim daha dogurmadım 28 deyim bende gecen hafta gttgmde suyun fazla ddi doktor sekerimde temizdi buraya yazdım cogu kişi sonradan duzeldi su fazlalıgı dedi içime su serpildi 🤦🏻♀️
Cigdemduruselim Hic su fazlalığı olup doğum yapmış yok mu acaba:( cok korkuyorum internette yarik damak olabilirmiş diye okudum
Hiloss54 Cigdemduruselim benim ilk gebeliğimde suyum fazlaydı son haftalarda düzeldi bi sıkıntı olmadan sağ salim doğum yaptım şimdi oğlum bir buçuk yaşında Allaha şükür.. Şimdi 2. Gebeliğim yine aynı şeyi söylediler şeker vs çıkmadı 35 haftalığız ağrılarım çok oluyor inşallah düzelir. İçinizi ferah tutun kontrol altında olması gereken bir durum genellikle sonradan düzeliyor 🤗
BRUTAL-BETTY Cigdemduruselim Çarşamba günü doğum yapacam benim de suyum fazla şekerim çıkmadı bebeğim de iri Bebek inşallah sorun yoktur doktorum sorun yok genetik dedi ama