_nurgler Sade maden suyuuuu. Her gün en fazla iki tane içebilirsiniz. Ben bazen her gün olmasada iki günde bir falan içiyorum. Ve geldiğinde lütfen tutmayın müsait degilseniz dahi lavaboya gidin. Çünkü tutunca içerde daha çok sancı yapıyo. Öyle icemiyosaniz içerisine limon sıkın