Nabzım normal tansiyonum normal 90 95 nabiz ancak bana 290 gibi sabahları böyle kalkıyorum kut kut sallanıyor olduğum yerde kardiyoloji ekg eko temiz dedi 33 +3 .haftadayım böyle olan yasayan anneler var mı nabiz normal olmasa doktor beloc iç dedi ama nabiz normal