Se23da canım progestan 2 türlü de kullanılıyor hem ağız hemde fitil vajinal olarak bende ilk zamanlarimda doktor vermişti bilmiyorum ya hap olarak kullandım sonra doktora gittiğimde fitile devam ediyosun dimi dedi bende fitil vermediniz ki dedim o zaman öğrendim bende iki türlü kullanıldığı doktorum sakıncası yok fitil olarak kullanirsan daha Etkili olur sana kalmış istersen hap olarak kullan demişti.