Günümün bitmesine şu yarım saati saymazsam 4 günüm kaldı ama bende hiçbir doğum belirtisi yok malesef.ilk doğumumda da böyle oldu suni sancıyla doğumum başlatıldı.bugün meryem ana otu aldım doğum başlatıyor felan dediler kullanan oldu mu acaba doğumu tetikliyor mu?bide nasıl hazırlayıp kullanılıyor bilen varsa rica etsem bilgi verebilir mi?