nesly Normal doğumun en dayanılmaz yerinde sancılarını hissetmiyorsun epidural olursan en zor yerinde agrılarını kesiyorlar yani☺️ Yalnız ilk başta belirli bi açılman olması gerekiyor epidural olman için 4 cm fln ☺️ Bu arada bana doktorum baş agrısı yapabilir kişiden kişiye değişir belki sana yapmayadabilir demişti epidural bilgisi verirken çok şükür hiç baş agrısıda yaşamadım sadece belim biraz agrıdı o da belden uygulama yaptıkları için gayet normal yani ☺️