Kızlar merhaba cuma günü normal doğumla kızımı kucağıma aldım çok şükür sorum şu ki bu dikişler tam olarak ne zaman iyileşir dikiş yerlerinde ilk günden beri bı şişlik var ve pet kullanımından dolayı da dikiş yerlerinde yanma oluyo kendi işimi kendim görüyorum ama zorluyor baya beni yürümek oturmak bile iskence sanki deneyimlerinize ihtiyacım var