Ozbekfamily Merhaba hanımlar bız 37 olduk yarın kontrolümüz var sızler kaç kılosunuz bebıslerınız 🥰🐥♥️ Kilo ve boy yazar mısınız yarın kontrolden sonra gerı mı kalmışız kontrol edeyım 37 haftalık genel gebelıkte nasıl 🐥