mrsflowers Merhaba arkadaşlar burada Doğum yapan varsa bilgilendirir mi refakatçı hakkında odalar temizlik ilgi alaka hakkında
Busrabaksii Daha önce çok yazıldı bu hastane hiç kimse memnun değil. Refakatçi bir kişi ve covidden dolayı ziyaretci yasaktı en son