Hifaefraimm icd ben sekiz haftalık iken göründü altı haftalık iken de kesem vRdı yedinci haftad kalp attı ve bebişim göründü
icd Tugba-68 bende yarın gideceğim korkuyorum gitmeye resmen. 7+5 olacağız yarın. İki gündür kahverengi lekelenmem var nedense. Haftaya gidecektim normalde bi 8 olsun bari diyordum ama leke de gelince erken gitme kararı aldım.
Tugba-68 icd hmm inşşah görür duyarız canm rabbim hepimizin yardımcısı olsun bende 1hafta sonra gidecem eger hale görunmezse sağlıksız gebelık olabilir dedı doktor
icd Tugba-68 bana bi doktor bebek var bi doktor bebek yok dedi. İyice sinir oldum doktorlara o yüzden :( sıkışık gidelim bakalım inşallah görünür bebişlerimiz
icd momiesbabies ben devlete gittim gördü bebeği. Ertesi gün özele gittim göremedi alttan bile muayene etti ama yok. Nasıl gördü falan dedi sanki yalan söylüyorum gibi. Biraz stres oldum o yüzden biri öyle biri böyle dedi diye. Sıkışık gideceğim yarın kesinlikle
Hifaefraimm icd işallah cnm sadece sabır göster bende şuan 9+3üm bebeğimin kalbini dinledim ailenin ilk torunu olduğu için ailemin hepsi ağladı
Hatice-31 6+5 dün bebekleri de kalp atışınızda duyduk elhamdulillah vajinal ultrason ile ikiz olduklarını öğrendik rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah o güzel kalp atışını duymayı 🙏🏻🙏🏻