Ayss7 Asude_07 ay gecen bana yazdı devlettekı doktor ılk doğumumu özel doçent doktor da yaptım sordum kullanayım mı dıye hayır dedı folbıol al dedı cnm
Asude_07 Ayss7 neden kullanma dedi acaba bana da doktor yazinca kullanmaya basladim ama bi sorun olur mu ki