Smyigit Haftadayım ve idrara çok sıkışıyorum bazen yetişemiyorum tutamıyorum bile sizde de oluyor mu hanımlar ne önerirsiniz bu durum
Calisananne25 Smyigit benim 1-2 kez oldu öksürme hapşırma sırasında 🤦🏼♀️ çünkü ben eskiden beri çok tutarım tuvaletimi son ana kadar hamileyken de öyle yapıyordum bir iki kez kaçırınca artık tutmamaya başladım 🤭
bebegimizibekliyoruz1 Smyigit ahh gece 3 4 kez tuvalete kalkıyorum 22.haftamdayım her gezmeye gittiğimizde bile yarım saatde bir tuvalete gidiyorum dışarı çıkarken her ihtimale karşı günlük ped kullanıyorum kaçırma ihtimalim olmasına karşı
Smyigit Calisananne25 benim mesanem cok küçük galiba arkadaşlarım hep der çay içerim hemen tuvalete koşarım hele kahve içince hemen ıdrarim gelir normalde de tutamam hemen tuvalete gitmem gerek ama çalışıyorum her daim gidemiyorum
Smyigit bebegimizibekliyoruz1 bebegimizibekliyoruz1 evet bende yatarken başucuma 1 lt su alarak yatıyorum çok su içiyorum her iki saatte bir kalkıyorum çok sinir bozucu oluyor
bebegimizibekliyoruz1 Smyigit hele hapşururken gülerken de hafiften sızıyor gibi hissediyorum günlük pedi öneririm hadi evde sürekli değiştirip ediyorum ama dışarda günlük kullanıyorum
Esra_baki Smyigit 18 20 li haftalarda bnmde öyle oluyordu şu an öyle bı durum yok coknaci veriyordu bana hapsurmaktan korkuyordum o haftalarda