cnn34 biontech aşısı yaptırdım sizce 3 ay korunmalı mıyım? aşıdan sonra hamile kalıp sorun yaşayanlar yada yaşamayanlar paylaşabilir mi
Orsta cnn34 ben bir bucuk ay sonra hamile kalmisim yeni ogrendim. Hatta cok korktum kesin sagliksiz bir gebeliktir felan die. Masallah gayet saglikli 11 nci haftadayiz
Cananyildiz cnn34 korunmaya gerek yk canm. Doktorlarn geneli korunmaya gerek olmadgnı ve zararı olmadgnı söylüyor. Ben oldum korunmadm zaten olmuyor 😁
Edakeskin Bende hamile oldugumu bilmeden ilk doz asımı yaptırmıstım 10 gün sonra ögrendim hamile oldugumu doktoruma sordum bi sorun olmaz ama 2.dozu olma bekle dedi su an 11+5 iz gayette iyiyiz cok sükür bi sorun yok cnn34