Çok yoğun kahverengi akıntım var dün başladı doktora gittim şuan henüz çok küçük olduğu için kese görünmedi , görünmememesi normalmış ama şuan için , tekrar hcg için kan verdim onu bekliyoruz doktor ilaç veremem dış gebelik durumu varsa risk alamayız dedi napmalıyım bilmiyorum 😞 düşük yapıyo olabilirmiyim şuan hiç anlamıyorum ağrım veya sancım yok ama adet görüyo gibi kahverengi akıntı geliyor sürekli😔😔