Kızlar ikinci gebeliğim. İlk bebeğim 2 yaşına girecek Ekim de. Yeni öğrendim hamile olduğumu bugün kese de içinde bebek oluşumu da gözlendii. Yorgunluk ara sıra bulant8 iştahsızlık da başladı. Ama ben sanki ilk hamileligimmis gibi bebeğim için korkuyorum. Henüz küçük ya kalp atışı için gideceğim 2 hafta sonra ya kötü birşey olursa diye korkup duruyorum ☹️ ilk hamileligim de böyle düşüne düşüne panik atak olmuştum