Merve09somyurek korkutma canım kendini bende Eylül de yapacam hayırlısıyla . Hamileliği bile atlattıysak Doğum da birden olmayacak yavaş yavaş insan acıya alışıyor unutuyor 😊 Ben ne korkak insanlar gördüm Doğumdan şimdi amaaann ne zoru var diyenleri. İçini ferah tut allah insana taşıyamayacağı yükü ve acıyı vermez