Kızlar serkajlıyım ve en büyük sorunum afedersiniz kabızlık bıktım usandım ilaç içmesem 1 hafta çıkmam neler denedim neler asla işe yaramadı ilaç hariç ama ilacı içinde ishal oluyorum felaket lavobaya gidene kadar afedersiniz altıma yaparım o derece yani türüyorum mecbur tutunca da dikişim bana batıyo sanki bi şey olur mu yaa çok korkuyorum normal mi ben mi abartıyorum 😢