Cnnhls Ya alışmama ihtimalide var tabi. Bakmayın ben size böyle öneride bulunuyorum ama bundan 27 gün önce bende sezeryan yaptım ve bi kaç kez mama verdim biberonla. Şuan happykids uygulamasını kullanıyorum orada bu durumdan yakınan çok olmuş. Benim bebeğim çok şükür biberona alışmadı ama alışanlar çok oluyormuş. Sütünüz yetmezse kesinlikle mama verin sarılık olmasın. Bilirubini anca sıvı ile atabiliyormuş çocuk.