Duygu19031903 canim ben hoc fitil kullanmadim simdi yeni kullandim da doktorum kullanmadan once islat ilaci oyle koy dedi koydum ama cok ileriye itemedim gitmedi yani oyle diyim ucunda duruyor suan belimun altina yastik koydum yinefe bi faydasi olur mu ki illa iceriye mi itmem lazim