Benmde evim kucuk oda yapamadım🤷♀️odam var ama sımdılık orda oglumn oyuncakları var 🤷♀️yatak odasına da 2 besık sıgmıyor benm buyuk oglum 26 aylık bende 27 haftalk hamıleym. Ya oglumu 3-4 yasında odasını ayırırm dıe dusunuorm sımdılık park besık veya yer yatagında hepımız yatıorz bırde soyşe durum var yazın sıcak tek odada klıma kısın da soguk evim dogal gazlı ama fatura yuksek geldnden 1 veya 2 yer yakarız onun ıcın hepimiz aynı odada yatıorz 🤷♀️ oglumn oyuncaklarını koydum odada kucuk 2 besık koydm bırde yatak attım derken hop yer kalmadı walla 🤷♀️🤷♀️🤦♀️