Beyza00_ Kızlar merhaba normalde eşimle 4 Eylül’de tatile gidecektik, hamile olduğumu öğrendik açıkçası gitmeyi çok istiyoruz çünkü seneye bebek olacak. ama sanırım biraz tehlikeli benim için doktoruma da sorcam tabiki ama giden var mı 6-7 haftalıkken tatile
FusunF Beyza00_ bizde gidecektik doktorum da gidebilirsin dedi ama ben gitmedim korktum ne olur ne olmaz seneye üç kişi rahat rahat gideriz dedik
Mrv1007 Beyza00_ 9. Haftada gittim, denize de girdim. Düşük riskiniz yoksa sıkıntı etmiyor doktorlar 🌸 iyi tatiller şimdiden 🙏🏼
Sudeekalay Beyza00_ düşük tehliken yoksa, özel araç ile gideceksen saatte bir inip 10 dakika yürüyüş ile uzun yolculuğa izin veriyor doktorlar ..
Zezz Beyza00_ onun ocon yone sor. Oyle git risk alma en kotu denize girip cok hsreket etmeden girip çıkarsın
Malta_erigi Hiç bişey olmaz inşallah canım korkma ben ⅚ haflıken gittim hiç bişey olmadı hatta doktorum temiz bi denizde çaktırmadan deniz suyundan içebilirsin okadar faydalı dedi
yaren-1 Hemde 2 şehire gittim hiç denizden çıkmadan 😂 bişey olmaz inşallah enfeksiyon riskine karşı ıslak mayoyla durmayın iç çamaşırınız pamuklu olsun ve sürekli değiştirin onun dışında haftalığın tatille hiç ilgisi yok dilediğinizce eğlenin 😇
MerveNur- Beyza00_ valla hamileliği aile ziyaretinde öğrendim yani başka şehirde ordan başka bi şehre daha geçtik kayınpederlerime ordan da kendi evimize döndük ve hep otobusle yaptık. Korkmadım desem yalan olur ama şükür sıkıntı olmadı. Hep de 3 4 saatli yolculuklardı ne çok kısa ne çok uzun. İmkanınız varsa doktora danışın tabi
SayeMom Beyza00_ düsük riskim yoktu 8-9 haftslıkken 6 saatlik yola gittim denize girdim sonra bidaha 6 saatlik yola gittim 2-3 gün sonra kanamam oldu 1 hafta boyuncada akıntım gitmedi bence gitme ödüm kopmuştu benim senimki dahada küçük şimdi 15 haftalıgım şükür olsun.