Mom566 Kızlar 18 haftalıkken öğrendim covid olduğumu geçirenler varmı bebeğe bir zararı oluyor mu gelişimini durduruyor dediler çok korktum 😨
Nslhnasya Mom566 12 haftalıkken oldum şükür bebeğime sknti olmadı kendinize dert etmeyin iyi beslenin inşallah kolay atlatırsiniz
Remziye_2121 Mom566 33+6 yım deltayım bebeğe zararı yok merak etmeyin 6 gündür delta varyantı geçiriyorum ama çok şükür bebeğim hareketli
BBYaman Mom566 benim agrim yok sdece kulaklarim kapali ve burnum kapali akiyo onun disinda arada sirada halsizlik baska biseyim yok parol iciyorum tat almadigim icinde tamamen corba yapinca bol aci koyuyorum icine
Zeynepandmom test yaptırmadım daha ama bütün vücudum sürekli ağrıyor halsizlik var sanırım bende covid oldum doktorum pozitif çıkarsa corasprin kullanmamı söyledi kullanan var mı ya da hiç birşey kullanmadan geçiren var mı
Kbrysf Zeynepandmom merhaba delta pozitifim bende 14.günüm bugun. 14 gün boyunca sadece bir kez parol içtim onun dışında ilaç kullanmadan atlattım. Korkmayın moralinizi bozmayın geçmiş olsun 🌸