Hanimlar ben 17 haftalik gebeyim..daha onceleri 3 cm olan miyomum bu hafta itibaryle 7.5 cm olmus ve inanilmaz bir kasık agrisi yapiyor. Simdilik sukurler olsun ki bebegime bir zarari yokmus. Bu agriyi yasayanlar var mi varsa tecrubelerini paylasirlarsa sevinirim