Mavi_bulut Kızlar yarın sağlık ocağına gidicem 30+4 olduk tahliller aç karnına mı tok karnına mı yapılıyor daha önce gebelik için sağlık ocağında yaptırmadım
Pambix Hormonda bakıldığı için aç gidilmesi gerekir. Birde idrar tahlili yapılıyor idrara sıkışık gidin…bizim sağlık ocağı 9.30 a kadar tahlil aliyor
mrsflowers Mavi_bulut ne tahlili canım bunlar bende 30+5 im beni arayan soran yok hoş tetanoz aşımıda kendin takip edip gitmiştim çok sorumsuz bizim sağlık ocağı hiç aramıyor bile
Mavi_bulut Alka mrsflowers Beni de 2 defa aradılar nasıl gidiyor hamilelik diye tahlili de kendi doktorum söyledi sağlık ocağına git onların yapacağı tahliller var dedi konuştum sabahtan gel demişti sanırım rutin kan idrar tahlili yapılacak
Mavi_bulut mrsflowers tetanozu da ilk aradıklarında söylemişlerdi haftasını öyle haftam gelince gittim