Sulenur52 Kizlar 37+6 karnimda kasilma var sancimi sizce bebek sertlesiyor ve ayaktayken baski yapiyor fikirlerinizi merak ediyorum sizlerin nasildi?
fatmakolay Sulenur52 sancıdır benim de öyle kasılma sertleşme var nstde sancı çıktı bebek de ters dönmüş 37. haftamdayım ben de sancı hissi yok ama
Mom8237 Sulenur52 37+5 2 3 saattir ben de aynıyım. Bol sıvı alın ve kasılmaların sıklığını takip ebe öyle demişti bana. Geçen de böyle oldu acile gittim nst 50 60 ama açılma vs olmadığı için serum verip eve yolladılar
Alyaesmaa Sulenur52 Kasılma olurken adet ağrısı gibi ağrıda oluyorsa sancı oluyormuş ve düzenli olarak gelip gidiyorsa
Hamisse Ben 30 daym aynısı oluyor biyere toplanyor karnm sertleşiyor kasıklarm agrıyor hafif nstde sancı çıkmıştı ilk sonra bidaha girdim nstye takip amaçlı orda sancı yoktu düzenli olmadığı icin erken dogum frln degildir dedi doktorum progestan verdi
Sulenur52 Hamisse ntslerimde sanci cikmadi suana kadar daha yeni oldu boylr ikinci dogumum sezaryan olucam o yuzden tedirginlendim
Sulenur52 fatmakolay olqbilir canimda bendede oyle sanci hissinyok sadece bebek sertlesiyor surekli hareketlendi baya
Sulenur52 Mom8237 benim sezeryan doktor bana dedi cuma gel alim diye ama ben biraz daha beklemk istedim en azindan 38+5 felan olsun diye bakalim
Tubazraa 38+1 aralıklı makatıma vuran ağrılarım oluyor ama düzensiz nst’de de görünüyor orda da düzensiz ancak kordon kireçlenmeye başlamış normal düşünüyorum haftaya son kontrolüm olacak sanırıö 🙄
Sulenur52 Ysmmmnn duzenlimi degilmi ablamiyorum agri yok ama surekli bebek toplaniyor beni suanda cokta rahatsiz etmiyor ben tedirgin oldum sertlesmesinden