Ben ilk doğumumda doktoruma Fenerbahçe forması almıştım, ikinci de yine aynı doktorum doğum gününde sürpriz yapmıştık hastanede çalışanları falan ayarlayıp pasta masta ws.. Şimdi üçüncüde burada mı olucam yurtdışında mı belli değil , tam kesinleşince yine bişeyler düşünüyoruz bakalım ☺️🥰