Neslihandvc Yceren54 allah bağışlasın canım. Ben de kuzey i daha çok sevdim ama abisi de uzay olsun deyince kafalar karıştı😂
Neslihandvc Miniktosbaa kuzey yıldızı diğer yıldızlara nazaran yerini hiç değiştirmeyen tek yıldızmış. Bu yüzden hep doğru yönü gösterirmiş. Bu yüzden koymak istiyorum. Uzay da kulağa hoş geliyor. Abileri uzay istedi. Kafamız karıştı 😂
Miniktosbaa Neslihandvc normal de yani dinimizde yeni doğan bebeğe kurandan isim koyulmalıymış çevremdekiler öyle söylüyor tabiki tercih meselesi ama ahirette talgına gelmeli ana/babaya şefaat edermiş duydunuz mu bilmiyorum 🤷🏼♀️