fatma_sahin Anneler 2 gündür tuvaletimi yaparken karsigim da şiddetli bir ağrı var tuvalete gitmeye korkuyorum valla herhangi bir yanma falan yok doktor kontrolüme daha var Eylül’ün 8 inde acaba bı acile mi gitsem ilk gebeliğim ister istemez tedirgin oluyorum
Civvciv Bende de öyle oluyordu bugün gittiğimde sordum yerlesmeden olabiliyormuş o agrılar yeni bir ıkı aylıksanız
Civvciv Arkadaşlar da yazmış aynen öyle dedı doktor bugün gittim kalktığımda tuvalette aşırı kasık agrım var dedım bana yerleşme ve enfeksiyon olabılır sık ıc camasır degıstır pamuklu olsun ayaklarını üşütme dedı yerleşme agrısı ıse zamanla azalır dedı